امروز:
سه شنبه - 28 فروردين - 1403
ساعت :

مطهری: برای بازی با پیکان بند کفشمان را محکمتر می بندیم

 مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما مبارز است و بازیکنان ما آماده هستند. بند کفش‌های‌مان را محکم می‌بندیم.

 

 تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌ و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (چهارشنبه) از ساعت ۲۰:۴۰ در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است.

 

 حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس عصر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: باید بگوییم مهم‌ترین نکته برای ما این است که با تمرکز بازی کنیم و به اطراف نگاه نکنیم و نگاه رو به جلو داشته باشیم.

 

 او ادامه داد: پیکان خوب و فنی است و دفاع تیمی خوبی دارند و از بخش انتقال به حمله خوب کار می‌کنند.

ما برای بازی آن‌ها برنامه داریم و باید باهوش کار کنیم تا ضربه نخوریم. کارها را پیش می‌بریم و فوتبال خوب و قابل احترام ارائه می‌دهیم.

تیم ما مبارز است و بازیکنان ما آماده هستند. بند کفش‌های‌مان را محکم می‌بندیم و فکر می‌کنیم این مهم‌ترین بازی ماست.

 

مطهری با بیان این که ما مربیان همه جوانب را در نظر می‌گیریم اما الان بازی با پیکان را در پیش داریم، افزود: پیکان هم خوب دفاع تیمی را انجام می‌دهد ولی ما راهکارهای زیادی برای ضربه زدن داریم. باید با ریتم بازی کنیم و گاهی مثل یک موج که به ساحل می‌آید محکم و گاهی آرام باشیم.

 

وی افزود: پرسپولیس تیمی است که کار تیمی می‌کند. در این سال‌ها بازیکنان زیادی را از دست دادیم اما این بهانه نیست.

هر بازیکنی در پازل تاکتیکی ما قرار می‌گیرد سعی می‌کنیم از او به بهترین شکل بازی بگیریم. طبیعی است در فوتبال تغییرات داشته باشید.

 

او در ادامه درباره وضعیت مهدی ترابی و وحید امیری هم گفت: مهدی ترابی و وحید امیری دو مهره تاثیرگذار هستند. عملکرد آن‌ها این موضوع را نشان داده است.

آن‌ها فوتبالیست‌های عالی هستند. باید سعی کنیم بدون وحید امیری و مهدی ترابی هم بازی کردن را تجربه کنیم.

 

مربی پرسپولیس درباره وضعیت داوری هم گفت: دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم اما در شش هفته باقی مانده با توجه به شرایط جدول انتظار دارم داوران نهایت دقت خود را به خرج بدهند و برای همه تیم‌ها یکسان سوت بزنند و در نهایت عدالت قضاوت کنند و برای همه تیم‌ها رعایت شود.

 

وی درباره تعطیلی تمرینات پرسپولیس هم گفت: متاسفانه این موجی است که برخی در فضای مجازی راه می‌اندازند. برخی علم تمرین را نمی‌دادند که چه زمانی نیاز هست بازیکن ریکاوری شود.

همان یک روزی که تعطیل می‌کنیم باعث می‌شود بازیکن با انرژی در تمرین شرکت کند. بازیکنان آدم آهنی نیستند و بدن‌شان به تعطیلی نیاز دارد.

برخی نمی‌دانند و این موضوع را بزرگ می‌کنند. مگر این تیم با همین تعطیلی‌ها قهرمان نشده است. برخی سیستماتیک موج راه می‌اندازند تا به تیم لطمه بزنند.

 

مطهری درباره وضعیت سیامک نعمتی هم گفت: سیامک نعمتی شرایط بهتری دارد اما برای این که بازیکن آماده‌ای شود نیاز به تمرین دارد و برای بازی فردا در لیست است.

 

او درباره مهدی عبدی هم گفت: باشگاه درباره این موضوع شفاف‌سازی کرد. او بدون اجازه به بازی نساجی رفت. او بازیکن خوش قلبی است و اشتباهی انجام داده است و باشگاه هم او را جریمه کرد و سه جلسه هم تمرین نکرد و دوباره بازگشت.

این بازیکنان مثل خانواده ما هستند و باید قدر جایگاه خودمان و پیراهن پرسپولیس را بدانیم. پرسپولیس پیشکسوتان بزرگی داشته است. ما از امثال آقای پروین یاد گرفتیم به پیراهن پرسپولیس احترام بگذاریم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید