حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان:

در عربستان نه تنها هزینه نداشتیم که درآمد هم داشتیم/ به شایعات توجه نمی کنیم

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در عربستان نه تنها هزینه نداشتیم که درآمد هم داشتیم.

 اهواز/ حبیب خبر- سیدمهدی ابوس: "حمیدرضا گرشاسبی" در نخستین گفت و گوی بعد از بازگشت تیم فولاد به اهواز اظهار کرد: صعود و موفقیتی که تیم فولاد در جده عربستان رقم زد یک سوغاتی با چاشنی نایب الزیاره بود که کاروان فولاد خوزستان تقدیم همه کارکنان زحمت کش کارخانه صنایع  فولاد و اهالی فوتبال و هواداران فولادخوزستان کرد و این صعود به راحتی نصیب تیم فولاد نشد که این موفقیت حاصل یکدلی، اراده، توکل، اعتقاد و تلاش بازیکنان و کادر فنی در فضای مستطیل سبز فوتبال بود و بنده به عنوان شاهد و همراه، قدر شناس آنان هستم.

او افزود: در آستانه ورود به وطن احساس می کنم عده ای بسیار قلیل، انگار از موفقیت فولادی ها خوشایند نیستند و ساز ناکوک و ناسازگاری و بی ارزش نشان  دادن موفقیت تیم فولاد خوزستان را به صدا درآورده اند! به راستی چرا باید چنین باشد؟ همه شاهد هستند تیم های میلیاردی با آن همه بازیکن گران قیمت، یاموفق به دریافت مجوز ورود نشدند یا حذف شدند! بنابراین چرا باید موفقیت تیم ما در مسیر تحریف وکم ارزشی قرار گرفته شود؟

گرشاسبی این شیطنت ها را یا بر اثر کینه و عداوت و حسادت دانست یا  تخریب و تحریف و تضعیف و گفت: بنده به عنوان نخستین گزارش سفر به همه هواداران فولاد رسما  اعلام می دارم: اول این سفر نه تنها برای فولاد هزینه مالی در بر نداشت که درآمد زایی هم داشتیم. بابت هر پیروزی پنجاه هزار دلار و هر تساوی مقابل حریفان، ده هزار دلار از سوی "AFC" به تیم فولاد اختصاص یافت و کلیه پاداش های در نظر گرفته برای بازبکنان و کادر فنی تمام و کمال پرداخت شد و هزینه های جاری تیم در مدت اقامت کاروان فولاد در کشورعربستان سعودی توسط "AFC" تامین شده بود؛ لذا به عنوان مسوول کاروان اعزامی ضمن تشکر از همه همراهان که خو شبختانه نظم تیمی را به نحو احسن رعایت کرده و باعث سربلندی فوتبال خوزستان و ایران عزیز  شدند.

او گفت: انتظار داریم همه یکدل و همراه و همگام برای موفقیت فوتبال خوزستان و نام فولاد ما را در بهتر شدن یاری دهند مطمینن با حمایت هواداران فولاد هرگز  به تنگ نظران ضد موفقیت فولاد و فوتبال خوزستان اجازه نخواهیم داد از طریق شیطنت های قلمی و درون فضای مجازی خدشه ای به تیم وارد شود.

او گفت: به زودی گزارش کامل سفر تیم فولاد به عربستان سعودی را به ویژه درباره چگونگی حضور بازیکن اسپانیایی و همه موارد تیمی برای شفاف سازی به نظر اهالی فوتبال و هواداران، به ویژه کارکنان شریف  فولادخوزستان خواهم رساند. 

گرشاسبی اظهار کرد: فولاد خوزستان به پشتوانه همین کارکنان ومدیران تلاشگر و هواداران با مرام و اهالی فوتبال و پیشکسوتان واقعی و دلسوز ورزش و فوتبال خوزستان و به همت بازیکنان و کادر فنی اش مسیر خود را تا رسیدن به اهداف تعیین شده دنبال خواهد کرد. هم چنین جواد نکونام و همکاران اش در تیم ماندگار هستند و هواداران تحت تاثیر شانتاژ های به عمد منتشر شده قرار نگیرند. تیم از این لحظه آماده حضوری منسجم همراه با موفقیت های دیگر در لیگ برتر است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید