امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

قربانی شدن استعدادهای ناب خوزستانی توسط مافیای فوتبال/ آقایی صنعت نفت با تکیه بر استعدادهای بومی/ فولاد، با تدبیر بیشتر توان عبور از العین را دارد

 یک پیشکسوت با گله مندی از سکوت برخی پیشکسوتان در قبال وضعیت نه چندان خوب فوتبال خوزستان گفت: امروزه مدیران جوان برای رسیدن به مدیریت ورزش در باشگاه‌های خوزستان فقط لازم است برای چند نماینده روی دیوار عکس بچسبانند و بعد هم مدیریت هر باشگاهی را در خوزستان به دست آورند و این فاجعه‌ای برای فوتبال خوزستان است!

 

 به گزارش حبیب خبر، سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به پایان قرن رسیدیم، قرنی که وقتی بخواهیم درباره فوتبال ایران صحبت کنیم، پرچم خوزستان بالا است و خیلی از افتخارات ملی به بازیکنان و نمایندگان فوتبال خوزستان برمی‌گردد.

 هم‌دوره‌ای و هم‌نسلی‌های من یادشان است که خوزستان در دهه ۵۰ میزبان مسابقات بزرگ بین‌المللی بود و خیلی از تیم‌ها به خوزستان می‌آمدند و مسابقات را در رده‌های پایه با خوزستانی‌ها برگزار می‌کردند و جالب است که خوزستان همیشه قهرمان یا مدعی قهرمانی بود. ضمن این‌که در تیم‌ملی بزرگسالان نیز همیشه ۵۰ درصد تیم از خوزستان بود.

 

 وی ادامه داد: اما متأسفانه در حال حاضر خیلی از تیم‌های فوتبال خوزستان مثل استقلال ملاثانی از کم‌ترین امکانات لازم برای تیم‌داری محروم هستند و با توجه به این‌که تیم‌های نفتی خوزستان نام نفت را به یدک می‌کشند این دو تیم نیز از کم‌ترین شرایط مالی و امکاناتی برخوردار هستند.

 

 بختیاری‌زاده با گله‌مندی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان و برخی از اصحاب رسانه به دلیل نپرداختن به موضوعات فوتبال خوزستان، گفت: چرا پیشکسوتان فوتبال خوزستان و اصحاب رسانه با توجه به شرایط حال حاضر فوتبال خوزستان سکوت‌ کرده‌اند؟

 متأسفانه قیمت پیشکسوتان در استان خوزستان ۵۰۰ هزار تومان یا یک فلاسک چای است و این اصلا برای فوتبال خوزستان خوب نیست و این مرگ فوتبال و ورزش خوزستان است.

 

 وی بیان کرد: وقتی به خروجی فوتبال خوزستان نگاه می‌کنیم در تیم‌ملی نماینده‌ای نداریم و اسامی تیم‌ملی امید را هم که اعلام کردند تنها یک خوزستانی از تیم استقلال خوزستان در این لیست دیده شد و اکنون پرچم دست تک‌فرزند باشگاه استقلال خوزستان است.

متأسفانه تلاش هیات فوتبال خوزستان هیچ خروجی ندارد و اعضای هیات فوتبال خوزستان باید یک کمیته فنی داشته باشند و شرایط را بررسی و بهبود ببخشند.

 

پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: متأسفانه تنها حواشی و خبرهای ناگوار از فوتبال خوزستان شنیده می‌شود و تنها باعث دلسردی خانواده‌ها می‌شود و با خود تأمل می‌کنم که چگونه باید فرزندان خود را وارد حیطه فوتبال کنند. من واقعاً متوجه سکوت مسوولان ورزش استان در قبال وضعیت فوتبال خوزستان نمی‌شوم.

 

وی با گله‌مندی از باشگاه‌های خوزستانی نیز عنوان کرد: در باشگاه‌های اصفهانی وقتی تیمی قرار است به لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات مهم اعزام شود، ابتدا پیشکسوتان آن‌ها سوار هواپیما می‌شوند و بعد اعضای تیم، اما در خوزستان چنین موضوعی دیده نمی‌شود و این توهین به پیشکسوتان فوتبال خوزستان است. پیشکسوتانی که با آن‌ها جلسه گرفته می‌شود به صرف یک فلاسک چای و یک کارت هدیه و بعد نیز در نهایت ارزش‌گذاری پیشکسوت در همین‌جا تمام می‌شود.

 

بختیاری‌زاده گفت: فوتبال خوزستان به داشتن مدیری چون گرشاسبی، هدایت یزدی و بنی‌تمیم به خود ببالد. ضمن این‌که انتظار داریم این مدیران در جایگاهی که هستند باعث تحول شوند.

 

وی با اشاره به قرار گرفتن برخی از افراد روی صندلی مدیریت باشگاه‌ها بدون کارایی لازم، عنوان کرد: پیشنهاد من به مدیران جوان این است که نیاز نیست به دانشگاه بروند و درس بخوانند زیرا برای رسیدن به مدیریت ورزش در باشگاه‌های خوزستان لازم است برای چند نماینده روی دیوار عکس بچسبانند و بعد هم می‌توانند مدیریت هر باشگاهی در خوزستان را به دست آورند و این فاجعه‌ای برای فوتبال خوزستان است.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم فولاد امسال هم بتوانند سهمیه آسیایی بگیرد و نفت آبادان در ادامه لیگ نیز بتواند مانند بازی با پرسپولیس آبروداری کند و نفت مسجدسلیمان هم که در سه‌، چهار هفته اخیر آبروداری کرده است با مدیریت هدایت یزدی و درایت فکری و تلاش بازیکنان در لیگ بماند. تمام امید مسجدسلیمانی‌ها به حفظ این تیم است و به نظر من کار سختی نیست.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید