امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

به گزارش حبیب خبر، مدیر سیستم ها و استراتژی سازمانی این شرکت در گفت و گویی تصریح کرد: پس از انجام ممیزی شخص ثالث توسط شرکت گواهی دهنده- که در تاریخ های ۱۶ ، ۷ و ۲۳ آذرماه سال جاری انجام شد- شرکت فولاد اکسین خوزستان توانست گواهینامه سیستم های مدیریتی یکپارچه را دریافت کند.

 

کریم ثابتی گفت: این اقدام با هدف نیل به استراتژی های شرکت در یکپارچه سازی سیستم های مدیریت شرکت برای رعایت و برآورده کردن الزامات ذی نفعان از جمله سهامداران، مشتریان ، کارکنان و ... انجام شد.

 

 مهندس ثابتی استانداردها لازم در اجرای این طرح را به شرح برشمرد:

۱. استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵

2. استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ISO ۴۵۰۰۱ :۲۰۱

3. استاندارد سیستم مدیریت محیط زیست ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵

4. استاندارد سیستم مدیریت آموزش ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹

5. استانداردهای مدیریت رضایت ورسیدگی به شکایات مشتریان ISO۱۰۰۰۱,ISO۱۰۰۲, ISO۱۰۰۰۳,ISO۱۰۰۰۴

6. استاندارد سیستم مدیریت انرژی ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۵:۲۰۱۸

مدیر سیستم ها و استراتژی سازمانی شرکت افزود، حرکت به سمت یکپارچگی سیستم های مدیریتی ، مطمئنا شرکت را در رسیدن به اهدافش یاری خواهد کرد و منجر به تامین ایمنی و سلامت کارکنان، پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی، افزایش سهم بازار، بهبود شهرت شرکت، بهبود وضعیت فرآیندها، افزایش سطح کیفی محصولات، کاهش دوباره کاری ها و کاهش ضایعات و در نهایت افزایش سودآوری شرکت خواهد شد.

 

وی در پایان ضمن تشکر از کارکنان واحد مدیریت سیستم ها و استراتژی و صاحبان محترم فرآیندها، این موفقیت را به خانواده بزرگ اکسین، سهامداران و کلیه ذی نفعان شرکت تبریک گفت و افزود: و ان شاالله با مشارکت همه، بتوانیم آینده ای درخشان رقم بزنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید