امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که امیدوارم عبدالله ویسی کمبودهای تیمش را برطرف کند، گفت: بازیکنان خارجی فولاد از کار افتاده و پیر هستند ولی مطمئنم با جذب دو سه بازیکن، ویسی می تواند فولاد را به جایگاه مناسبی برساند.

 

 به گزارش حبیب خبر، حسن سالمی در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا درباره عملکرد فولاد در سه هفته ابتدایی لیگ برتر، اظهارکرد: باتوجه به دو باخت سنگین  و یک برد ناپلئونی فولاد، نتایج راضی کننده نبوده است و امیدوارم عبدالله ویسی به چند و چون تیم خود وارد شود و کمبودهای تیمش را برطرف کند.

 من فکر نمی کنم فولاد بتواند به ساحل نجات برسد زیرا بازیکنان خارجی فولاد از کار افتاده و پیر هستند.

 امسال موسی کولیبالی کُند عمل کرده و در بازی های انجام شده نیز خط دفاع فولاد خیلی ضعیف بوده است. یکی از ضعیف ترین بازیکنان این خط، کولیبالی است.

 ضمن این که تیم های دیگر در حال شناسایی خط دفاع ضعیف تیم ها هستند تا تعداد گل های زده خود را افزایش دهند.

 

 وی افزود: ویسی به قول خودش آمده است که فولاد را دگرگون کند و امیدوارم به خواسته اش برسد. البته فکر نمی کنم ویسی با این بازیکنان و با این نوع بازی به نتیجه برسد.

امیدوارم او سیاست فنی خود را تغییر دهد و فولاد بتواند مانند فصل های قبل جایگاه مناسبی برای خود پیدا کند. همچنین در فولاد کمبود بازیکن هم وجود دارد که باید فکری به حال آن شود تا فولاد بتواند همان فولاد سابق شود.

 

 بازیکنان خارجی فولاد از کار افتاده‌اند / تیم‌های نفتی ته‌مانده بازیکنان را می‌گیرند

 

پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: هواداران سرمایه باشگاه فولاد هستند و مطمئنا تیم را لحظه به لحظه رصد می کنند و این را نیز می دانند که ویسی برای کسب نتیجه به فولاد آمده است و نباید با یکی دو باخت ویسی را مورد سوال قرار دهند و این درست نیست زیرا کارنامه ویسی مشخص است.

او از جنس فوتبال است و توانسته استقلال خوزستان را قهرمان کند و کاربلد است. باید به ویسی فرصت داده شود و مورد حمایت قرار بگیرد. مطمئنم با جذب دو سه بازیکن، او می تواند فولاد را به جایگاه مناسبی برساند.

 

وی عنوان کرد: در کادرفنی فولاد، دوستان بسیار محترمی قرار دارند اما این نکته نیز حائز اهمیت است که تجربه در چنین شرایطی اهمیت دارد.

ادغام تجربه و علم بسیار کمک دهنده است و باید افراد باتجربه نیز در کادرفنی باشند تا در صورت ضرورت تیم را از گردابی که در آن قرار می گیرد، نجات دهد.

 

سالمی همچنین درباره وضعیت نا به سامان و البته تکراری تیم های نفتی خوزستان، گفت: واقعا وقتی می خواهیم از وضعیت این دو تیم صحبت کنیم، حال مان بد می شود.

چند سال است که این تیم ها مشکلات مالی دارند، آن هم تیم هایی که زیر نظر وزارت نفت با آن همه پول هستند و جالب است از قبل پول نفت به سایر تیم ها و ارگان ها کمک می شود و بعد به تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان کمک نمی شود.

 

وی بیان کرد: امیدوارم مسئولان و سیاسیون ترفندی به کار بگیرند و به این تیم ها کمک کنند. پس اگر می خواهند تیم هایی به اسم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان داشته باشند، باید به آن ها کمک کنند.

مردم دل شان با همین تیم ها خوش است و با این دو تیم زندگی می کنند اما هر فصل دغدغه دارند و میانه های راه نیز چون تیم هایشان را خوب نبسته اند، نتایج شان ضعیف تر می شود.

تیم های استقلال و پرسپولیس به راحتی بازیکن خارجی و داخلی جذب می کنند، آن وقت تیم های نفتی خوزستان باید ته مانده بازار نقل و انتقالات و بازیکنان را بگیرند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید