امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

 
برخی در حال تخریب زیرجلدی فولاد هستند / نکونام موضع محکمی دارد

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: از معضلاتی که این روزها با آن مواجه ایم این است که یکسری آقایان و مربیانی که فولاد را برای فصل بعدی برای خود کنار گذاشته اند، آدم‌های‌شان با بازیکن های فولاد تماس می گیرند که اگر ما به فولاد بیاییم، شما در لیست ما نیستید، یعنی تخریب زیرجلدی به این شکل شروع شده تا فولاد را در دو هفته باقی مانده نیز تخریب کنند.

 

 سعید آذری در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا با قدردانی از همکاری صدا و سیمای خوزستان برای پخش بازی خارج از خانه فولاد مقابل پیکان، اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و همان ابتدا نیز یکی دو موقعیت گلزنی داشتیم، آن هم مقابل تیمی که هفته قبل سپاهان را متوقف کرده بود و تیم سخت کوشی است. متاسفانه دوباره در خط دفاع تمرکزمان را از دست دادیم و یک گل واقعا سهل انگارانه دریافت کردیم که اصلا باور نمی کردیم، چنین گلی بخوریم.

 به هر حال پایان لیگ است و برخی بازیکنان وظایف خود را فراموش می کنند، هر چند چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی شود و مطمئن هستم این تساوی در شش امتیاز باقی مانده از دو دیدار، به ما کمک خواهد کرد.

 از آقای نکونام و بازیکنان مان تشکر می کنم که پس از دریافت گل به بازی برگشتند و بازهم فرصت های خوبی به دست آوردیم و توانستیم به یک گل برسیم.

 

رسیدن به سهمیه آسیایی دست خودمان است

وی در پاسخ به این سوال که شانس فولاد را برای رسیدن به سهمیه آسیایی از طریق لیگ بیشتر می دانید یا جام حذفی؟ افزود: هیچ وقت پیش بینی نمی کنم و تلاش می کنم که به موفقیت برسیم.

باید تلاش کنیم که رسیدن به این مهم در هر دو جبهه به دست خودمان باشد. امیدوارم در دو بازی پایانی لیگ و یک چهارم نهایی جام حذفی بتوانیم مردم خوزستان را با کسب سهمیه آسیایی خوشحال کنیم. بازی ها نزدیک به هم است و هیچ کسی باورش نمی شد که تراکتو در اراک به تیم آلومینیوم سه گل بزند یا سایپا آن بازی خوب را مقابل گل گهر انجام دهد و بعد یک پنالتی خراب کند و در دقیقه ۹۶ نیز گل بخورد و شکست بخورد.

این ها جذابیت فوتبال هستند و نشان می دهند که تا آخرین لحظه باید به خودمان امیدوار باشیم. رسیدن تا این مرحله از جام حذفی هم با تلاش هایی که بازیکنان مان داشتند، می تواند در کسب سهمیه موثر باشد.

 

آقایانی در خارج خوزستان تحرکات زیرجلدی‌ دارند

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره این اظهارنظر جواد نکونام که اگر تیم برای فصل آینده برای قهرمانی بسته شود، در تیم می ماند البته در صورتی که پنجره نقل و انتقالات باشگاه نیز باز شود، گفت: در پی بسته بودن پنجره یکسری تحرکات جدید نیز در حال صورت گرفتن است.

یکسری آقایان در خارج از استان خوزستان با دو سه نفر در اهواز در حال انجام تحرکات زیرجلدی هستند که می خواهند افرادی را که باعث بسته شدن پنجره فولاد شده اند، تبرئه کنند که از اکنون می گویم باشگاه تمام تلاش های خود را برای باز کردن پنجره از روز اول انجام داد و در آخرین رای داخلی که به ما اعلام شد، مقرر شد که ۳۰۰ میلیون تومان به باشگاه سپیدرود در بحث مربوط به بلبلی بدهیم و بعد از آن نیز در همان رای آمده بود که علی رغم پرداخت هزینه انتقال غیرقانونی بلبلی به باشگاه فولاد خوزستان، پرداخت این هزینه نیز باعث نمی شود که نقض قانون درباره فولاد اعمال نشود.

اما یکسری آقایان به دنبال این هستند که خودشان را از این قضیه مبرا کنند و تحرکاتی نیز صورت گرفته است. به هر حال دادگاه CAS نیز مجدد طی دو روز گذشته در خصوص این پرونده از ما یکسری آمار و اطلاعات خواست. این موارد را برای این می گویم تا آن آقایانی که دو سال است در حال تلاش هستند فولاد را زمین بزنند، پس‌فردا اطلاعات اشتباه به جامعه فوتبال خوزستان ندهند.

 

با بازیکنان‌مان تماس می‌گیرند

وی افزود: به هر حال نکونام در دو سالی که در فولاد کار کرده است، نظم و انضباط سازمانی به وجود آورده است. البته انتقاداتی هم بوده است و نمی توان آن ها را نادیده گرفت اما بعضا این انتقادات هدف دار است و مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است که خدا را شکر مدیریت شده اند.

یکی از معضلات که این روزها با آن مواجه ایم این است که یکسری آقایان و مربیانی که فولاد را برای فصل بعدی، برای خود کنار گذاشته اند، آدم های شان با بازیکن های فولاد تماس می گیرند که اگر ما به فولاد بیاییم، شما در لیست ما نیستید، یعنی تخریب زیرجلدی به این شکل شروع شده تا فولاد را در دو هفته باقی مانده نیز تخریب کنند که با قدرت به آن ها می گویم اصلا چنین خبرهایی نیست و مدیرعامل شرکت فولاد و هیات مدیره باشگاه از آقای نکونام و باشگاه حمایت کامل داشته اند و اگر نکونام می گوید که اگر این جا بمانم باید تیمی در حد قهرمانی ببندیم، موضع او محکم است و از او خواسته اند که این جا بماند و امیدواریم که این اتفاق بیافتد.

خود من هم اگر خواستم بمانم، مطمئن باشید که باید طوری عمل کنیم که فولاد هم‌راستا با سپاهان، پرسپولیس، استقلال، تراکتور و گل گهر هم از نظر اقتصادی و هم نیروی انسانی رقابت کند.

 

در فولاد نوین پکیجی از مستعدهای خوزستان پرورش یافته‌اند

آذری بیان کرد: ما به ۱۵ جوان در باشگاه بها دادیم اما برخی فضاسازی می کنند و ای کاش این آقایان به جای اظهارنظر غیرکارشناسی و انتقادات مغرضانه می آمدند و این اقدامات را در تیم فولاد نوین که فلسفه ما بازی کردن بازیکنان جوان‌مان است، می دیدند.

در این تیم یک پکیج از بازیکنان مستعد خوزستانی، پرورش پیدا کره است که به موقع همگان ثمره آن را خواهند دید. امیدوارم فصل آینده به حق و حقوق مان برسیم و بازهم نام فولاد خوزستان در عرصه فوتبال کشور بدرخشد.

 

نکونام عاشق شغل‌اش است

وی در ادامه نیز با اشاره به تعهد جواد نکونام به فولاد، عنوان کرد: او روز گذشته اصلا شرایط فیزیکی ایستادن سر خط را نداشت و با بیماری تیم را هدایت کرد و واقعا نمی توانست روی پای خود بایستد. حتی من و همکارانش از او خواستیم که برای بازی نیاید اما او به خاطر تعهدش آمد. این مرد، عاشق شغلش است و به مردم خوزستان تعصب دارد.

ما نمی گوییم کسی انتقاد نکند و با جان و دل هم می پذیریم اما انتقادات باید منصفانه و در راستای اصلاح باشد، نه در راستای اینکه از الان برای خود جایگاه در فولاد مشخص کنند. ما فلسفه مان را انجام می دهیم تا در پایان فصل، شادی مردم خوزستان را که اکنون با برخی شرایط مثل کم آبی دست و پنجه نرم می کنند، ببینیم تا با موفقیت فولاد کمی دغدغه های این روزهای‌شان را فراموش کنند.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: مهم بودن من و نکونام در فولاد نیست، مهم اجرایی شدن فلسفه ای است که در این دو فصل برای آن زحمت کشیده شده و تمام زیرساخت های آن نیز مهیا شده است و آینده اثبات می کند که در این جا چه اقداماتی انجام شد. ما یک کار اصولی و حرفه ای انجام دادیم.

 

باشگاه فولاد به صاحبان اصلی‌اش برمی‌گردد

وی در پایان نیز درباره برگرداندن پیشکسوتان به باشگاه فولاد و در اولین گام، انتخاب تهامی به عنوان مشاور عالی فوتبال باشگاه فولاد، عنوان کرد: در برنامه ای که تدوین کرده ایم، در حال اضافه کردن پیشکسوتان زحمتکش فوتبال خوزستان به باشگاه فولاد هستیم و احتمالا هفته آینده نیز چنین حرکتی را داشته باشیم.

من می خواهم کاری کنم که باشگاه فولاد به صاحبان اصلی‌اش برگردد. ممکن است سعید آذری پس فردا برود اما این باشگاه متعلق به کسانی است که این جا زحمت کشیده اند و یکی از فلسفه های من این است که باشگاه فولاد به صاحبان اصلی اش برگردد. آینده تمام این ها را نشان خواهد داد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید