امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

برخورد با افرادی که قصد تخریب هیات کشتی را داشتند / تدوین آیین‌نامه کشتی خوزستان

 سرپرست هیات کشتی خورستان در واکنش به انتقادها نسبت به عملکرد وی، گفت: یکسری افراد به عملکرد ما انتقاد داشتند که اگر سازنده باشد، می‌پذیریم اما یکسری افراد، منتقدهای بی‌منطق هستند که ما نیز با کسانی که علیه هیات صحبت کردند و قصد تخریب هیات را داشتند، برخورد کردیم و نمی‌توانستیم بی‌تفاوت باشیم.

به گزارش حبیب خبر، اردوان صاحب در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در دوران سرپرستی‌ام تمام هم و غم من این بود که کشتی خوزستان از مسیر موفقیت خود دور نشود و باید بگویم با برنامه هایی که برخی از آن ها برای اولین بار در کشتی خوزستان رقم خوردند، هدف رشد هر چه بیشتر کشتی استان بود که به نظرم توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. ما در دوران کرونا باتوجه به ظرفیت خوب کشتی خوزستان هیچ زمانی دست روی دست نگذاشتیم و نگفتیم به خاطر کرونا نمی توان کار کرد، بلکه با انگیزه و مصمم، برنامه ها را پیش بردیم و نگذاشتیم کشتی استان از مسیر خود دور شود.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در چند ماه اخیر در کشتی خوزستان، افزود: هفت مرحله اردوی تیم‌ملی کشتی برگزار شد که برای ایاب و ذهاب کشتی‌گیران کمک هزینه مالی به حساب‌هایشان واریز شد تا ورزشکار ما بدون دغدغه در اردوها شرکت کند.

سرپرست هیات کشتی خورستان همچنین درباره انعقاد تفاهم‌نامه با هیات های کشتی مازندران، همدان، کرمانشاه و منطقه آزاد اروند، گفت: مازندران قطب کشتی دنیا است و معمولا با استانی تفاهم نامه منعقد نمی کنند اما با این هیات و هیات کرمانشاه برای کمک به کشتی آزاد تفاهم نامه منعقد کردیم و مقرر شد ما هم در کشتی فرنگی به آن ها کمک کنیم.

در هر صورت برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشتی استان، از نظر زیرساختی و کار در بخش پایه و همچنین استفاده از تجربیات این استان ها در کشتی آزاد، این تفاهم نامه ها منعقد شد.

همچنین با توجه به تاکیدی که روی بخش پایه داریم، تفاهم‌نامه‌ای هم با آموزش و پرورش منعقد شد که بر اساس آن نیز مقرر شد یکسری از اماکن آموزش و پرورش برای توسعه این رشته در شهرستان ها در اختیار هیات کشتی قرار داده شوند. ضمن این که برگزاری مسابقات آموزشگاه ها مدنظر قرار گرفت و با دانشگاه پیام نور هم مذاکره ای برای همکاری های دو جانبه صورت گرفت.

وی بیان کرد: در این مدت نیز ۲۲ بازدید از شهرستان های استان داشتم که با همکاری مسئولان آن شهرستان به مشکلات کشتی شهرستان رسیدگی شد. باتوجه به جایگاه کشتی اندیمشک نیز از نظر زیرساختی به این شهرستان توجه داشتیم و چهار رویه تشک کشتی تهیه و به هیات اندیمشک تحویل داده شد. همچنین کمک هزینه ای برای هیات‌های شهرستانی در نظر گرفته شده است که طی یکی دو روز آینده به حساب این هیات ها واریز می شود.

صاحب گفت: باتوجه به این که سایت هیات کشتی خوزستان بیش از یک دهه هیچ تغییری نداشت، سایت جدید طراحی شد که به زودی طرح جدید بارگذاری می شود. البته کرونا باعث شد نتوانیم خیلی برنامه‌های‌مان را عملی کنیم اما امیدوارم در آینده شخصی که به عنوان رییس هیات کشتی استان انتخاب می شود، بتواند این برنامه ها را عملیاتی کند.

وی همچنین در واکنش به انتقادها نسبت به عملکرد شخص وی در کشتی خوزستان، عنوان کرد: در کشتی استان یکسری کارهای زیربنایی مثل تدوین آیین‌نامه کشتی خوزستان انجام شد که حتی وقتی شخص آقای دبیر رییس فدراسیون نیز این آیین‌نامه را دید، دستور داد این آیین نامه به تمام استان‌های کشور ابلاغ شود. در هر صورت یکسری افراد به عملکرد ما انتقاد داشتند که اگر سازنده باشد، می پذیریم زیرا معتقدیم انتقاد سازنده، رشد کشتی خوزستان را در پی دارد. اما یکسری افراد، منتقدهای بی‌منطق هستند یعنی سال های سال است که به عملکرد هیات‌های روی کار کشتی خوزستان و حتی فدراسیون انتقاد داشته اند و ما متوجه نشدیم در نهایت این افراد چه می خواهند.

البته ما با کسانی که علیه هیات صحبت کردند و قصد تخریب هیات را داشتند، برخورد کردیم و نمی توانستیم بی‌تفاوت باشیم. اگر به شخص خودم توهین و انتقاد می‌شد، مشکلی نبود اما وقتی پای هیات در میان است نمی‌توان گذشت. تمام این منتقدان دو سه نفر بودند در حالی که خانواده کشتی خوزستان، بیش از چند هزار نفر است. در هر صورت آن چه در توانم بود را انجام دادم و امیدوارم رییس آینده هیات بتواند خوب کار کند و من هم به او کمک خواهم کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید