امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اولویت اصلی ما نکونام است / علاقه‌مند به ادامه همکاری با آذری هستیم

 مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با بیان این‌که برای هدایت تیم در لیگ بیستم اولویت اصلی ما جواد نکونام است، گفت: در فصل نوزدهم فضای مطلوب و هماهنگی بین ارکان مختلف باشگاه شامل کادر اجرایی، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تیم وجود داشت.

اگر فولاد در لیگ نوزدهم به مجموعه‌ای همدل تبدیل شد و با هم‌صدایی و اتحاد توانست راه موفقیت را در پیش بگیرد، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان نیز که بهترین و ایده‌آل‌ترین شرایط مالی و امکاناتی را برای تیم فراهم کرد، از تاثیرگذارترین افراد در راه‌یابی فولاد به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. مدیری که بارها سعید آذری و جواد نکونام از نقش پررنگ او در قرار گرفتن فولاد در مسیر موفقیت و سرانجام خوش برای تیم در لیگ نوزدهم، نام برده‌اند.

در ادامه گفت‌وگوی ایسنا را با علی محمدی می‌خوانید.

*لیگ برتر با تمام فراز و نشیب‌هایی که برای فولاد داشت، با پایان خوش برای این تیم همراه بود. لیگ نوزدهم برای فولاد چطور شروع شد و آیا از ابتدا این مسیر موفق را برای فولاد متصور بودید؟

به عنوان رئیس هیات مدیره سعی و تلاش‌مان بر این بود که با سیاست‌گذاری صحیح، مسیر را برای کسب موفقیت تیم هموار سازیم. به این منظور پیش از آغاز دیدارها جلسات متعددی داشتیم، عملکرد فصل گذشته را آسیب‌شناسی کردیم و لیگ نوزدهم را بدون اتلاف وقت با جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی و برپایی اردوهای آماده‌سازی آغاز کردیم.

به هرحال با توجه به شخصیتی که فولاد در فوتبال ایران دارد و حساسیت‌هایی که در استان خوزستان نسبت به آن جود دارد، سنگینی مسئولیت‌مان در قبال هواداران دو چندان شد و به لطف خدا و با تلاش بازیکنان موفق شدیم با ۵ پله صعود نسبت به جایگاه فصل گذشته و کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، فصل را آبرومندانه به پایان برسانیم.

*از نظر شما رمز موفقیت فولادِ لیگ نوزدهم چه بود؟

تبعا کارشناسان و پیشکسوتان از نظر فنی بهتر می‌توانند دلایل موفقیت فولاد را بیان کنند. اما به اعتقاد بنده قطعا موفقیت تیم حاصل تلاش کل مجموعه فولاد خوزستان است؛ در این فصل فضای مطلوب و هماهنگی بین ارکان مختلف باشگاه شامل کادر اجرایی، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تیم وجود داشت. البته شکی نیست که زیر نظر جواد نکونام نیز سازماندهی فولاد مناسب‌تر شد. موفقیت دیگر ما این بود که باشگاه داشته‌های درونی خود را بالفعل کرد و به اثبات رساند. در هر صورت به همراه مربیان قَدَر و استفاده از جوانان جویای نام و با استعداد آکادمی نیز می‌شود در وهله نخست زمینه موفقیت تیم را فراهم و از سوی دیگر چهره‌های جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کرد.

*هواداران سال‌ها منتظر این اتفاق خوب در فولاد بودند اما مسیر رسیدن فولاد به موفقیتی همچون لیگ قهرمانان آسیا طولانی شد

در اینجا لازم می‌دانم از تمام هواداران فولاد تشکر کنم. حمایت صادقانه طرفداران تیم، به کادر مدیریتی، سرمربی و بازیکنان انگیزه می‌دهد و در لیگ نوزدهم این فرصت به درستی و در جهت مثبت مورد بهره‌برداری قرار گرفت. فوتبال فراز و نشیب‌های خود را دارد؛ فولاد باشگاهی است که دو عنوان قهرمانی لیگ و سه دوره حضور در لیگ قهرمانان آسیا و چندین قهرمانی در لیگ‌های پایه فوتبال، تنها بخشی از پیشینه آن است. به هر حال تاکنون افراد مختلفی برای اعتلای نام فولاد تلاش کرده‌اند و ما نیز تمام توان خود را برای ادامه این مسیر به کار گرفتیم و خوشحالیم که به انتظار هواداران پایان دادیم و دل خوزستانی‌ها را شاد کرده‌ایم.

*علاوه بر مدیریت خوب شما، مدیریت آذری نیز نقش پررنگی در رقم خوردن اتفاقات خوب برای فولاد در لیگ نوزدهم داشت. حالا هواداران می‌خواهند بدانند همکاری با آذری ادامه پیدا می‌کند، آن هم با توجه به این‌که او اعلام کرده تابع تصمیم شما است؟

آقای آذری مدیری کاربلد است و حضورش در مجموعه نیز کمک شایانی به موفقیت فولاد کرده است. ما به ادامه همکاری با او علاقه داریم و ان‌شاءالله در فرصت مقتضی بهترین تصمیم را برای موفقیت فولاد می‌گیریم.

*ادامه همکاری با جواد نکونام چطور و آیا گزینه دیگری مدنظر است؟

مطمئنا اولویت اصلی ما آقای نکونام است. بر این اساس در جلسه هیات‌مدیره باشگاه جمع‌بندی درباره سرمربی تیم انجام می‌شود و مباحث مربوطه بلافاصله از طریق سایت باشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید.

*فولاد برای حضور موفق در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت و برنامه‌ریزی قوی دارد، آیا شاهد تداوم موفقیت در فولاد خواهیم بود؟

باشگاه فولاد زیرساخت‌های بی‌نظیر در فوتبال ایران دارد. قطعا برنامه‌ریزی‌های لازم برای موفقیت تیم در لیگ قهرمانان انجام خواهد گرفت و با حمایت از این مجموعه، نتایج قابل قبولی حاصل خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید