پس از یک ماه نمایش صورت گرفت؛

استقبال اهوازی ها از "پینوکیو" در تالار آفتاب

 

نمایش شاد و موزیکال پینوکیو به کارگردانی ناصر میاحی کاری از انجمن هنرهای نمایشی اهواز، پس از اجراهای موفق و استقبال مخاطبان به کار خود پایان داد.

به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نمایش شاد و موزیکال پینوکیو به کارگردانی ناصر میاحی و آهنگسازی سید پیام صالحی، همراه با تحلیل روانشناختی نمایش با حضور استاد مهیار شمس، کاری از انجمن هنرهای نمایشی اهواز، از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۱، در سالن اصلی تالار آفتاب اهواز به روی صحنه رفت و پس از اجراهای موفق به کار خود پایان داد.

ناصر میاحی هنرمند خوزستانی و کارگردان این نمایش گفت: نمایش شاد و موزیکال پینوکیو برای گروه سنی کودکان و نوجوانان است که به مهارت نه گفتن می پردازد.

وی افزود: در مدت اجرای نمایش پینوکیو با استقبال خوب تماشاگران روبرو شدیم.

از سایر عوامل این نمایش می توان به شفیع سعیداوی (دستیار کارگردان)، طاهر سعیدی (مسئول هماهنگی)، ریحانه مروانی (مدیر صحنه)، دنیا عفراوی (منشی صحنه)،علی سیاحی،ابوالفضل بهمنی،عباس افشار (گروه اجرایی)، فضیله الهایی(گریم)، خانم ها ملایری، درخشانی و علوانی (طراح لباس)، مریم زرگانی (خیاط)،مارال قاجاری و حسین میاحی (نور و صدا) اشاره کرد.

در این نمایش رامین افشار، حسین عفری،امین حاتم پور،امیر حسین ترکاشوند،دانیال مسعودی،محمد اسدی،محمد نیسی،عرفان سعیدی،هیربد درخشانی،رضا عباسی،ساناز نجاتی،نگین نجاتی،کیانا کفایی،شفق سعیداوی،آرتمیس خادم زاده،ایوا حمیدانی،ستایش آلبوکرد،دیانا علوانی،نونا ملایری،راحیل عباسی و ستاره مشهدی ایفای نقش کردند

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید