"آینۀ پشت‌ و ‌رو" مینا غرویان منتشر شد

 رمان "آینۀ پشت‌ و ‌رو" نوشتۀ مینا غرویان چاپ و منتشر شد.

 به گزارش حبیب خبر از ایسنا، "آینۀ پشت‌ و ‌رو"، رمانی روان‌شناختی درباب سفر و کشف عوالم درون است. داستان سفر درونی و بیرونی است؛ داستانی پر از نمادها و نشانه‌های روان‌شناسیِ یونگ و گرایش‌های نزدیک به آن.

 

 در رمان «آینۀ پشت و رو» با دنیای خواب و ناخودآگاه سروکار داریم و با پیام‌هایی که از منابعی جدا از آنچه در زندگی عادی و روزمره و نیز براساس منطق علمی می‌شناسیم، می‌آیند و قهرمان رمان را به راهی جز آنچه تاکنون در زندگی پیموده است فرامی‌خوانند.

 

 این رمان یادآوری گذشته‌ای است که در ناخودآگاه فرد، زیر روزمرگی و شتاب و همۀ اقتضائات و باورها و جلوه‌ها و عادت‌های زندگی مدرن دفن شده است، اما خوابی و اتفاقی که بعد از این خواب رخ می‌دهد، این گذشته را از تاریکی بیرون می‌کشد و قهرمان را به سفر به این گذشته برمی‌انگیزد.

 

 
قهرمان رمان «آینۀ پشت و رو» با احتمال مرگ مواجه می‌شود و این مواجهه او را ابتدا دچار ترس می‌کند و آنگاه به سفر فرامی‌خواند؛ سفری که آغازِ جورِ دیگر نگاه کردن به زندگی و رویدادهای آن است و آغاز کشف چیزهای تازه‌ای که پشت غبار عادت پنهان مانده‌اند.

 


 رمان حاضر ماجرای مواجهۀ خیال‌ها و افسانه‌ها و اساطیر انباشته در ناخودآگاه با منطق علمی جهان مدرن است. ناخودآگاه قهرمان رمان «آینۀ پشت و رو» برای او پیامی آورده است که برای درک آن باید منطق ظاهری امور را به کناری نهاد و رویدادها را با منطقی متفاوت درک کرد.

 

 این رمان را بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه در ۱۷۶ صفحه و با قیمت ۶۲ هزار تومان روانه کتاب‌فروشی‌ها کرده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید