با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

یک خوزستانی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ارشاد شد

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه منصوب شد

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمود شالویی را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

 

به گزارش حبیب خبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در این حکم خطاب به محمود شالویی آورده است: با عنایت به توانمندی متعهدانه و مدیریت مسوولانه‌ای که دارید و جناب‌عالی را که فردی انقلابی، دلسوز، پرتلاش و صدیق می‌دانم با حفظ مسئولیت دبیری شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی به سمت "مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی" منصوب می‌نمایم.

 

امید است با اتکال به خداوند متعال و با مشی خردمندانه و سعه صدری که از آن برخودارید، با تعامل مناسب با حوزه‌های درون دستگاهی و برون سازمانی و ماموریت‌های ذیل، اعتلای جایگاه حوزه وزارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد اهتمام و توجه قرار گیرد.

 

۱. تنظیم و هماهنگی و برقراری نظام ارتباطی تمامی مراجع و مراکز ذیربط داخل و خارج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حوزه وزارتی

۲. پیگیری تمامی ابلاغیه‌ها و مصوبات شوراهایی که ریاست آنها با وزیر است

۳. برنامه‌ریزی و تنظیم برنامه‌های ثابت، دیدارها، سفرها و بازدیدهای مرتبط

۴. انجام امور مربوط به دبیری یا تنظیم صورت جلسات برخی جلسات یا شوراها بنا بر ابلاغ

۵. پیش‌بینی مسیر ارتباطی کارکنان، ذیربطان و مراجعان متقاضی ارتباط یا انتقال مطالب به این اینجانب

۶. ایجاد بستر و فضای مناسب در جهت تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر

۷. اتخاذ تمهیدات لازم به منظور هماهنگی بهینه و موثر در تعاملات فی مابین معاونت‌ها، سازمان‌های تابعه و ادارات کل ستادی و استانی با یکدیگر

 

بدیهی است معاونین، مدیران، مسوولان و عموم همکاران گرامی در راستای ایفای وظایف محوله هرگونه همکاری لازم را خواهند داشت. مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.»

 

از جمله سوابق فرهنگی محمود شالویی می‌توان به مدیر موزه هنرهای معاصر تهران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در بلگراد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی اشاره کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید