با امضای تفاهم‌نامه میان سپاه خوزستان و اداره کل فرهنگ استان؛

۸۰ نفر از سربازان وظیفه دوره‌های رسانه‌ای می بینند

تفاهم‌نامه دوره‌ رسانه‌ای سربازان بین سپاه خوزستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امضا شد
 

 

تفاهم‌نامه همکاری به منظور برگزاری دوره‌های رسانه‌ای، میان سپاه خوزستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امضا شد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درباره امضای تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور برگزاری دوره های رسانه ای اظهار کرد: باتوجه به ابلاغ طرح حرفه آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح و به منظور توانمندسازی سربازان وظیفه، در بخش فرهنگ و ارشاد ۸۰ نفر از سوی سپاه استان به این اداره کل معرفی شدند.

عبدالرضا حاجتی افزود: این تفاهم‌نامه در حوزه های طراحی، فتوشاپ، خبرنگاری و فیلمبرداری بوده که سربازان در مدت زمان مشخص آموزش می‌بینند تا پس از خدمت سربازی با توانمندی بالایی وارد بازار کار شوند.

وی ادامه داد: نیروی انسانی، معاونت روابط عمومی سپاه و حوزه نمایندگی در این زمینه همکاری لازم را با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دارند و امید است این دوره ها بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال جوانان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در این نشست گفت: این تفاهم‌نامه به منظور تعامل هرچه بیشتر این اداره کل با سپاه ولیعصر( عج) برای آموزش سربازان وظیفه است و آنها می توانند با شرکت در این دوره‌ها و دریافت گواهینامه و مدرک معتبر، از دوره خدمت سربازی خود به بهترین شکل بهره‌مند شوند.

محمد جوروند افزود: بسیاری از افراد که در حوزه فرهنگ و هنر ورود کرده‌اند مسیر زندگی خود را مشخص کرده و موفق شده‌اند آن را به عنوان شغل آینده خود انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: امید است در زمینه حرفه آموزی به سربازان نیز بتوانیم شاهد نتایج خوبی برای استان و همچنین اشتغال جوانان باشیم.

گفتنی است: پیش از این سپاه ولیعصر(عج) خوزستان تفاهم نامه‌ای را با سازمان فنی و حرفه‌ای خوزستان برای مهارت آموزی سربازان امضا کرده بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید