امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

از میوه های نوبرانه، طرح فجرانه تا کابل های دزدانه!

رییس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت میوه های نوبرانه تا پایان اردی بهشت ماه خبر داد.

بچه نفتون: چرا که تا هفده روز دیگر بر اثر نخریدگان بیشتر مصرف کنندگان و خرابی نوبرانه ها- که دیگر کهنه و نَبَرانه شده اند- دلالان، عمده فروشان، خرده فروشان و دیگر دست هایی که در کارند تا که ملت میوه های ارزانی به دست نیاورند که به غفلت(!) بخورند؛ ناچار می شوند از خر شیطان پیاده شوند تا سخن جانفزای رییس اتحادیه بارفروشان تهران هم درست از آب در آید!

* بهادری جهرمی: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم

صاف صادق اهوازی: ما ملت  هم مشکلی در تامین نیازمندی های روزانه و خورد و خوراک های ارزی یا دلاری آن هم با حقوق های ریالی نداریم. چرا که اعتقاد داریم: "مشکلی نیست که آسان نشود/ مشکل این ست که خود مشکل ماست!" و از همه مهم تر ارتباطی هم به دولت ندارد!

* هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ

تلنگرزاده اهوازی: ما که هر شش ماه تنها یک کیلو گوشت گرم می خریم؛ چرا که هم گران است و توان مالی اجازه نمی دهد و هم بیشتر قصابی ها یا می گویند سامانه قطع است یا ما عضو شبکه "شما" نیستیم یا حال کشیدن 200 گرم گوشت ندارند و فکر می کنند برای گربه یا سگ های بی صاحب جلوی مغازه های شان می خواهیم!

 بنابراین، از دولتمردان تقاضا می کنیم نگذارند سهمیه فجرانه گوشت قرمز ما بسوزد و اجازه دهند به به جای خرید گوشت از دیگر اقلام مانند حبوبات و ماکارونی که با سویا می چسبد! استفاده کنیم تا این سهم ما نسوزد!

به راستی مسوولان طراح فجرانه نمی دانند بسیاری از مردم توان خرید گوشت گرم فجرانه یا غیر فجرانه ندارند و باید طرح نو دیگری دراندازند یا این که برویم کورش را از خواب بیدار کنیم؟!

* سارق یا سارقان در یک هفته دوبار کابل های تلفن یک خیابان را در ملی راه اهواز بریدند و با خود بردند!

چارتیه: با این دزد بازار کابلی که سارقان راه انداخته اند بهتر است برگردیم به عصر تیرکمان و از ناطورها یا نگهبانانی که آخر ماه می آمدند و حق ناطوری خود را می گرفتند استفاده کنیم تا این سارقان از خدا با خبر- که به گفته یکی از مسوولان مخابرات (به نقل از یک سارق) " فقط سهم خود را از بیت المال برداشته اند!"- در جایی مشغول به کار شوند و این قدر اینترنت ما را قطع نکنند!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید