امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

حوزه سلامت نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی است

معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان، توسعه زیرساخت ها و ارتقای حوزه سلامت را نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی دانست.

به گزارش حبیب خبر، دکتر "مهرداد شریفی" در نشست هم اندیشی با فرماندار باغملک با اشاره به پیگیری مسایل و مشکل های این حوزه با همکاری سایر نهادها گفت:  نیازهای حوزه سلامت شهرستان در بخش‌های گوناگون از جمله توسعه زیرساخت‌ها، تکمیل پروژه‌های نوساز و ارتقای شاخصه‌های سلامت با همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی نتیجه بیشتر و بهتری خواهند داشت و ضرورت دارد همه نهادها با همراهی فرمانداری همکاری بیشتری با این حوزه داشته باشند.

در ادامه این نشست فرماندار باغملک در سخنانی شبکه بهداشت و درمان در خدمت به حوزه سلامت موفق دانست و گفت: باید در کنار بیان مطالبات و درخواست‌ها از بخش بهداشت و درمان، خدمات گسترده این حوزه را هم به خوبی ببینیم و بیان کنیم.

 دکتر "بهروز فرج الهی" افزود: راهکارهای همکاری برای توسعه خدمات در حوزه بهداشت و سلامت به همشهریان و تلاش برای رفع مسایل و مشکل ها با تعامل و همکاری تا گرفتن نتیجه پیگیری شود.

در پایان مهندس اکبری به بیان اهمیت سلامت پرداخت و گفت: سیستم پیچیده مدیریت امروز سازمان ها به ویژه حوزه سلامت، استفاده از روش ها و رویکردهای تفکرمند است.

او افزود: سلامت یک محور عمومی هست که همه افراد جامعه از آن بهرمند می شوند. سایر سازمان ها نیز باید در مسیر رسیدن به نظام سلامت توسعه یافته و عدالت محور نقش های خود را به خوبی اجرا کنند و همکاری نزدیکی با حوزه بهداشت و درمان شهرستان باغملک داشته باشند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید