امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 برگزاری آیین پایانی آموزگاه مربی‌گری B فوتبال آسیا

  اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

کلاس مربیگری B فوتبال آسیا- که از چندی پیش با شرکت ۲۴ نفر و تدریس استادان حسن سالمی و حسین روانشاد در اهواز آغاز شده  بود- پس از هیجده روز آموزش تئوری و عملی در آیینی به پایان رسید.

 در این آیین ابتدا رییس کمیته آموزش هیات فوتبال خوزستان در سخنانی گفت: فوتبال خوزستان را می‌توان با همدلی و به دور از حواشی با مربیان شایسته بومی احیا کنیم.

"فرشاد آذرحزین" افزود: فوتبال خوزستان به شما مربیان توانمند دارای علم روز فوتبال می بالد. کميته آموزش هیات فوتبال تاکنون ۴۰ کلاس آموزش مربی‌گری با حضور۹۴۰ نفر برگزار کرده است. این کلاس آخرین بخش تقویم اجرایی کميته آموزش در سال ۱۴۰۲ بود و امیدواریم در سال جدید با برنامه های آموزشی به مراتب بهتر فعالیت کنیم.

او از حمایت های بی دریغ و دلگرم کننده "عبدالکاظم طالقانی" رییس هیات فوتبال خوزستان قدردانی کرد.

برگزاری آیین پایانی آموزگاه مربی‌گری B فوتبال آسیا

سپس‌ رییس هیأت فوتبال خوزستان در سخنانی به شرکت کنندگان کلاس مربیگری گفت: انتظار بنده از شما نسل جدید مربیگری فوتبال خوزستان،  ایجاد تحول در شکوفايي فوتبال استان است. گاهی انسان دوست دارد در جمع دوستان درد دل کند. می خواهم بگویم از سال ۶۸ یا ۶۹ که قوانین جدید باشگاه داری و تیمداری فوتبال تصویب شد در عمل اختیارات هیأت های فوتبال استان ها محدود بود و اظهار نظر های مدیریتی تبدیل به توصیه و دخالت نکردن شد.

"عبدالکاظم طالقانی" افزود: ما و اداره کل ورزش و جوانان بیشترین نگرانی را از وضعیت فعلی تیم‌های لیگ برتری داریم و مدیران این تیم ها باید پاسخ گو باشند. همه اهالی فوتبال و متولیان امر نگران آینده تیم‌های خوزستان در لیگ برتر هستند.

رییس هیأت فوتبال خوزستان در ادامه گریزی به حواشی اخیر مطرح شده زد و افزود: هیأت فوتبال استان برای برگزاری مسابقات فوتبال استانی هر مبلغی که از تیم ها به عنوان ورودی دریافت می کند دقیقا برای تأمین هزینه‌های داوری و ناظران پرداخت خواهد کرد و از این مبالغ ریالی برای تامین حق الزحمه کارکنان هیأت فوتبال پرداخت نمی شود.

او ادامه داد: فوتبال خوزستان هم اکنون دارای ۷۸ تیم در مسابقات کشور و مجری ۱۶ لیگ فعال در رده های مختلف است. بنابراین انصاف نیست این همه تلاش نادیده گرفته شود! در مورد اینکه گفته می‌شود خروجی این لیگ ها و تلاش ها چیست؟ این پاسخ را بایداز سیستم مدیریتی تیمداری و باشگاه داری پرسید نه از هیأت فوتبال استان.

او افزود: وقتی هیات فوتبال استان حق انتخاب یا پیشنهاد جذب مربی و بازیکن را ندارد! چرا باید در هنگام موفق نبودن تیم‌ها این چنین مورد بی مهری عجولانه قرار گیرد!؟ بنده نقد منصفانه را می پذیرم ولی در برابر تهمت و افترا وفضا سازی ایستادگی خواهم کرد هیأت فوتبال دنبال کشف استعداد های درخشان وخلاق و ارائه این سرمایه‌ ها به تیم‌های استان خواهد بود

 طالقانی در پایان از پیشکسوتان فوتبال خوزستان خواست با ارایه پیشنهادهای سازنده برای شکوفایی فوتبال و نجات تیم ها از بحران فعلی در مسابقات لیگ برتر، فوتبال استان را حمایت کنند.

 او همچنین اهالی فوتبال خوزستان را به همدلی و حمایت همه جانبه از تیم‌های استان در لیگ برتردعوت کرد.

برگزاری آیین پایانی آموزگاه مربی‌گری B فوتبال آسیا

در پایان این آیین کميته پیشکسوتان فوتبال خوزستان با اهدای لوح تقدیر و تندیس  به پاس حضور پنج دهه فعالیت تاثیر گذار حسن سالمی و حسین روانشاد دو پیشکسوت برجسته فوتبال در فضای مستطیل سبز فوتبال خوزستان قدردانی کرد.

 همچنین از سوی کمیته آموزش هیات فوتبال خوزستان لوح سپاس به دو مدرس این کلاس و گواهی شرکت درکلاس به شرکت کنندگان داده شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید