امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

برگزیدگان جشنواره "شهد" رسانه در کلان شهر اهواز "شیرین" کاشتند!

 

به گزارش حبیب خبر، برگزیدگان این جشنواره- که به میزبانی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان در حوزه تخصصی نیشکر و بخش‌های کرونا و شهید سلیمانی برگزار شد- در آیینی در شرکت کشت صنعت حکیم فارابی معرفی شدند.

 

اعلام برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای شهد شکر / درخشش خبرنگاران ایسنا

 

بر اساس آرای هیات داروان، در بخش سردار سلیمانی کوثر کریمی با اثر «سین مثل سردار سلیمانی / سلیمانی های جوان ادامه دهنده مکتب هستند» مقام اول، علی نواصر با اثر «رازهای محبوبیت سردار سلیمانی در خوزستان / با مردم از جنگ تا سیل» مقام دوم، حدیث کریمی با اثر «دوربین ها و قلم ها در مقابل ازدحام جمعیت سر خمیده شد» مقام سوم را کسب کردند.

 

در بخش کرونا، به ترتیب زهرا رضاپور با اثر «کودکان کار فراموش شدگان بی دفاع در مقابل کرونا»، کوثر کریمی با اثر «کرونای اهواز به بی آبی آراسته شد / تب تشنگی در عین دو» و مرتضی آژند با اثر «از مرگ برگشته» مقام های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

 

 

در بخش تیتر جشنواره مقام نخست به ملیحه گریزی نسب با اثر «نیشکر بکارید، کاغذ برداشت کنید / وقتی تفاله های نیشکر پیش مرگ درختان می شوند»، پدرام طاهری با اثر «پایان کابوس غول های آهنین پس از ۱۳ سال» و مرتضی آژند با اثر «شکرتر از نفت!» مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

 

در بخش گزارش کوثر کریمی با اثر «مثلث دودزا در کلان شهر میلیونی / عوامل اصلی آلودگی اهواز چیست؟» مقام نخست، ملیحه گریزی نسب با اثر «از دست نیشکرهای بلندقامت شکر نمی ریزد / نی ها در عطش آب می سوزند» مقام دوم و شهرزاد امیری با اثر «نواختن نغمه های زندگی در سرزمین نیستان / کام شیرینی زندگی در کرانه تالاب ها» مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

 

در بخش یادداشت نیز به ترتیب سمیه غافلی با اثر «شکوفایی اقتصاد روستاها با بالفعل ساختن گردشگری نیشکر»، مرتضی آژند با اثر «شکرتر از نفت!» و احسان سپهوند با اثر «صنعت نیشکر و الزامات توسعه پایدار» مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

در بخش خبر مقام نخست به شایان حاجی نجف با اثر «مقایسه نیشکر دهخدا با هفت تپه اصلاً درست نیست» رسید؛ محمدرضا بنوره با اثر «رباط جوشکار در شرکت توسعه نیشکر خوزستان ساخته شد» مقام دوم و دلال شهبازی با اثر «خط تولید آغشته سازی کاغذ ام دی اف در خوزستان راه اندازی شد» مقام سوم را به دست آوردند.

 

گفتنی است: در نخستین جشنواره ملی برداشت نیشکر (شکرستان)- که صبح چهارشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ در اهواز برگزار شد و نیز جشنواره شهد رسانه- دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، تورج بهادری بیرگانی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی خوزستان، سیدحکمت‌الله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، افشار پرویزی بابادی مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان، ولید آلبوناصر دبیر جشنواره و مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، کیوان لطفی داور و مجری جشنواره و شهرام گراوندی پیشکسوت رسانه در سخنانی درباره اهداف برگزاری جشنواره ملی برداشت نیشکر (شکرستان) و جشنواره شهد رسانه و نیز اهمیت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، کشاورزی و صنعت گردشگری سخن گفتند.

جا دارد از دست اندرکاران برگزاری جشنواره به ویژه اهالی تلاشگر راوبط عمومی شرکت توسعه نیشکر خوزستان به ویژه ولید آلبو ناصر و هادی خوش سیما تشکر و قدردانی کنیم.

* حبیب اله بهرامی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید